Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/01/24

Staropramen

Ennek az üveg sörnek, amit még a szilveszteri malaccomb alá vettem, de aztán mégsem használtam el, január 15-én lejárt a szavatossága.
Azt kell mondanom, hogy ilyen jó ízű sört régen ittam :-)))

Alig hiszem, hogy reggel hétig egyáltalán megfordulok az ágyban - hacsak arra fel nem riadok, hogy égő lámpa alatt, szeművegben, könyvvel az ölemben aludtam el.
jáhhááájjj, még pár napnak el kell telni ahhoz, hogy ilyen rémségek miatt ne riadjak fel.

3 Comments:

  • At 11:46 du., Anonymous Névtelen said…

    Ma én is Staroprament ittam este. Barnát. És tényleg nagyon finom. Már meg sem lep, hogy egyezik sörízlésünk.

    És gratulálok te értelmiségi nő, te diplomás Brünnhilde! :-)

     
  • At 12:05 de., Anonymous Névtelen said…

    Már bocs, Kaptárlakó, de Brünnhilde mindig is értelmiségi nő volt. Az a diploma csak egy kis megbocsátható botlás...
    k

     
  • At 9:14 du., Blogger Kinga said…

    Csatlakozom k.-hoz. Egyszer jol le is basztam azert, hogy nem vallalta fol az "ertelmisegi" jelzot :)))

     

Megjegyzés küldése

<< Home