Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/02/24

Igazolt hiányzás

:-) Szépjóestét!
Az van, hogy ha nem alszom, nem dolgozom, sőt, operában sem vagyok, akkor olvasok.
Már túl vagyok Wass Albert novelláskötetén, sokktalanító terápiának egy-egy vékonyka Karinthy és Durell. Tegnap este egy nagyon érdekes Öreg hölgy látogatása, ma pedig egy fél koncert és egy teljes Nürnbergi mesterdalnokok. Plusz koncert előtt egy jó kapucsinó egy szelet grillázstortával, Mesterdalnokok előtt pedig egy türhetően jó kávé. Ebédre kifejezetten ízletesre sikerült rakott kelkáposzta és császármorzsa volt. Jah, és reggel átmentünk a rómaira, ott is volt egy kapucsínó és egy elég jó képviselőfánk.
Mindez úgy kimerített, hogy már csak az ágyba vágyom :-)))
Azért ma (vasárnap) munka előtt még megpróbálom megírni mit gondolok WA-ról és az Öreg hölgy is megér egy posztot, nagyon érdekes előadás volt.
Nem biztos, mert most láttam meg, hogy a Bárkában megy A legyek ura, hát ha valamiról nem tudom elképzelni, hogy szinpadra lehet vinni, az Golding regénye. Ha még lesz rá jegy, majd kiderül.
Most viszont ágyba velem.

7 Comments:

  • At 9:30 de., Anonymous Névtelen said…

    Pár éve volt egy próbálkozásom Wass Alberttel - egyben az utolsó is. Átoksori kísértetek, már a címe is milyen jó... Horthy-korszak utáni nosztalgia irredenta szósszal leöntve, nehezen emészthető. Mindez ráadásul gyenge közepes stílusban. Részemről be is fejeztem a művészetének megismerését... De szívesen kölcsönadom! :-)

     
  • At 9:56 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Én meg szívesen kölcsönveszem, mert amit vettem az novelláskötet, viszont akarok tőle valami nagoybb lélegzetvételű darabot is olvasni. Pénzt viszont már nem szívesen adnék ki érte, mert a stílusa valóban nem az, amit én kedvelni tudnék. A legfeltünőbb az, hogy mennyire erőlteti a népies beszédmódot, közben meg ordít róla, hogy "nadrágos ember".
    De egy novelláskötet alapján azért még nem akarnám ilyen kategorikusan kijelenteni, hogy pocsék. Szóval ha kölcsönadod, megköszönöm.

     
  • At 11:19 de., Blogger AnTalk said…

    Várom azt a W.A. recenziót. Az Átoksori kísértetek szerintem olvasható.
    Úgy érzem már ideje lenne a könyvesblogomban is írni róla, mert az ilyen írok vonzzák a találatokat :-).

     
  • At 11:32 de., Anonymous Névtelen said…

    Én meg az Öreg hölgy-beszámolót várom a walkür-kisasszonytól. :-)
    Holnap úgyis meghallgatom a történetét, majd utána én is beszámolok. (Walkür Szegeden!!!)

     
  • At 11:58 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Jááhhájjj, Tünde, ezt ne írtad volna ... mindjárt elbőgöm magam :-(((
    Annyira, annyira szeretnék menni Szegedreeeeeeee :-((((

    brühühü

     
  • At 1:12 du., Anonymous Névtelen said…

    Dehát ott leszel, legalább lélekben. Megidézünk, elaltatunk, ahogy kell! És - gondolom - üdvözlöd a papádat is... ;-)

     
  • At 3:30 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Hát, a papát azt elsőlegjobban üdvözlöm. Mondd meg neki, akármit csinál, imádom - feltéve, ha énekel közben.
    Meg a vadonatúj mostohaanyámat is üdvözlöm ám!! Akármilyen számító ribancnak tartom, szurkolok neki, hogy minden eddiginél ridegebb és gőgösebb tudjon lenni.
    :-)) Neked meg jó szórakozást!

     

Megjegyzés küldése

<< Home