Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/03/13

Potyaleső-e vagyok?

:-)) Szépjóestét!
Máma mindenféle színház- és koncertjegyeket kellett begyűjtenem, úgy szerveztem hát az útvonalat, hogy útba essen a nagy svéd bútoráruház is. Egyrészt ebédelni is náluk akartam, mert imádom az ott kapható rákos szendvicset; vékony szelet fekete kenyéren főtt tojás, majonéz, apró, rózsaszín koktélrákok, friss, harsogó zöld kapor, nyálcsöppentően sárga citromszelet, világoszöld, ropogós rucola és halványpiros, az én ízlésemhez kissé tán túl halvány paradicsom - de ez legyen a legkevesebb, a paradicsomon kívül minden kiváló azon a szendvicsen és minden mindennel harmonizál. Nyamm. Sőt, nyamm-nyamm-nyamm lenne, ha mernék egynél többet megenni belőle - de nem merek, kell helyet hagyni egy szelet svéd mandulatortának is.
Nagyon szomjas is voltam, tettem hát a tálcára egy poharat is. 195 ft-ért kétszer is tele lehet tölteni, legalábbis az van kiírva. Teleöntöttem áfonyaszörppel, de mivel tényleg nagyon szomjas voltam, egy húzásra meg is ittam az egészet ott helyben. Újratöltöttem a poharat, leültem, megettem a szendvicsem és utána küldtem a tortát. Aztán fogtam a kávéscsészém (az is 195 ft, azt is kétszer lehet megtölteni) és az automatából töltöttem bele egy kapucsinót.
Minden nagyon szép volt, minden nagyon jó volt és majdnem mindennel meg voltam elégedve. Az hibádzott csak, hogy még mindig nagyon szomjas voltam. Fogtam hát magam, nagy sunyin visszasettenkedtem az italautomatához és harmadszor is megtöltöttem a poharam áfonyaszörppel.
Sőt, negyedszer is.
Végre úgy éreztem, hogy rendben vagyok.
Szóval, potyaleső vagyok-e?
(Ez a fene nagy szomjúság egyébként kábé 70% bizonyossággal jelzi, hogy ezúttal igen görcsös, fájdalmas menstruációm lesz.)

Más:
svédéknél ugyanannyit, hatvanezer ft körüli öszeget kérnek azért a minőségű matracért, amilyet szeretnék. Táskarugós, kemény, két oldalas - az csak a baj, hogy ennek nem mosható a huzata. Viszont raktáron van, nem kell rá várni.
Na majd meglátom.

Címkék: ,