Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/19

Nagy ijedtség,

kicsi baj.
Szerencsére.
NNo.
Basszameg.
Elgázoltak.
A járdára festett kerékpárúton, egy üzlet vevőparkolójából jött ki egy autó és oldalról elcsapott. Ő se volt gyors, én is kifelé manővereztem, nagy baj nem történt, eldőltem és a mély átlépőjű női bringa nyerge és kormánya közé betérdepeltem. Rendesen, négykézlábra, ha nincs rajtam kesztyű és vitorlavászon hosszúnadrág, nem sok bőr maradt volna a tenyeremen és a térdemen. Így van egy puklim a bal lábszáramon és a jobb achilleszemen egy araszni, felületi kis karcolás. A bringa első kereke szétment, a pasi elvitt egy szervízbe és kifizette a javítást.
Ennyi.
Illetve hát ennél sokkal színesebb, de most képtelen vagyok többet írni, minden belső szervem remeg, muszáj pihennem egyet indulás előtt.
Majd holnap dühöngök kicsit azon, hogy hova raknak kerékpárutakat, miért nem biztonságosak a kihajtók, miért nem tesznek ki tükröt és hasonlók.
Most lefekszem, mert ha nem, elájulok.

Címkék:

6 Comments:

  • At 7:09 du., Anonymous Névtelen said…

    Mielőbbi javulást!!!
    És talán a Rajna kincse alatt olykor sikerül elfeledkezni erről az igen kellemetlen incidensről.
    Várom a beszámolódat! - m.

     
  • At 10:15 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszönöm. Igyekszem, ma már a lábam mellett kicsit fáj a bal vállam és a jobb hüvelykujjom is megcsavarodhatott, de alapvetően rendben vagyok.

    BEszámoló nem tudom mikor lesz, tegnap kicsit belebeszélgettünk az éjszakába, három elmúlt mire ágyba kerültem. Mint a mosott rongy, olyan vagyok.
    Nagyon gyenge Wotanunk és Donnerünk volt, és nekem már Freia hangja is túl éles. A többiek rendben voltak, összességében szép este volt. A bal oldali székszomszédomat remélem soha többé nem látom, végig szörcsögött éa cippzáras táskájába nyúlkált. Ha lett volna egy második felvonás, én magam adtam volna a kezébe eg ycosmag papírzsebkendőt, vagy kitiltatom a teremből.
    Most megyek, hunyok egyet, mert nem akarok este hétkor összecsuklani.

     
  • At 10:16 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Jah, egébként attól a pillanattól kezdve, hogy láttam, hogy itt el leszek ütve, másra sem gondoltam, minthogy úgy essek el, hogy utána fel tudjak kelni. Tényleg. Amikor fel bírtam állni és éreztem, hogy egyben vagoyk, attól kezdve már nem is érdekelt a dolog, tudtam, hogy estére valahogy eljutok a MüPa-ig :-))

     
  • At 11:43 de., Blogger Rowena Shepard said…

    Szegény nővérkém! Ki kéne tiltani azokat a randalírozó nibelungfajzatokat a városból, ha már közlekedni se tud tőlük a walkür. :D

    Gyenge Wotan?! Én beleestem a pasiba! Az elején ugyan kicsit elnyomta a zenekar (a "Vollendet ist das ewige Werk"-nél), de utána már rendben volt. És egész megjelenésében isten volt nekem. A maitól jobban tartok. Nekem McIntyre a mérce, akiért majd megszakadt a szívem, úgyhogy hajrá Wotan, mindent bele.

    Logét meg imádom. :D
    Utána azon agyaltunk exemmel a szusink mellett, hogy vajon Loge és Wotan között volt-e valami... ebből a Logéból én bármit kinézek.

    Donner télleg nem volt nagy szám. :( pedig azért akkor jó az a zivataridézés, ha megszólal. Valahogy én mindig jelentéktelen kis hőzöngőknek érzem Donnert és Froh-t. Pedig Donner mégiscsak Thor, a metálbandák kedvenc istene, akitől még Loki is tart...

     
  • At 1:24 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Titus két hete sokkal jobb volt a Siegfried Vándorának. Most beteg lehet, mert a mély hangjainak egyáltalán nem volt ereje. Középen szólt rendesen, de a mélyekből hozzám semmi nem jutott el, mintha nem is énekelte volna őket csak tátogott.
    Amúgy meg, édesjóistenem, de jó dolog ám, ha Donner lehet az előadás leggyengébbje :-))
    jajj, azok a drága jó lepukkant operaházi Rajnák, tényleg, amikor alig vártuk, hogy jöjjön a Walkür Molnárral.
    Több bajunk se legyen, minthogy gyengus Donnerünk van.

     
  • At 3:14 du., Anonymous Névtelen said…

    óóóóó :( jobbulást drága!
    és persze vigyázz magadra!

    az autóst meg megfingattam volna (első ijedségemet dühre váltva) hogy soha többet az életben ne merjen figyelmetlenül kihajtani sehonnan >:/

    a húzódásokkal, zúzodásokkal meg vigyázz, figyelj oda később is, nekem most került ortézis a bal csuklómra, mert még évad végén (1 hónapja) leestem a színpadról :(

     

Megjegyzés küldése

<< Home