Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/08/26

Beütött

a ménkű, basszameg!
Eddig még egész jól viseltem a fejem feletti légkondit, egyrészt vittem be egy meleg vállkendőt, másrészt ha már nagyon nem birtam, felvettem 25-26 fokra.
Ma azonban semmi nem segitett, egyszercsak kiszáradt és vérizű lett a szám, bedugult az orrom, kivörösödött a szemem és megfájdult a fejem. Tettem egy tétova kisérletet, hogy kikapcsoljuk, de az első ellenvetésre feladtam. Fogtam a laptopom és bevonultam a tárgyalóba, magamra húztam az ajtót és kinyitottam az ablakot. Sokkal jobban nem lettem, minden tünet maradt, egyedül a fejfájásom múlt el. Mondjuk, az is valami. Hazafelé jövet a buszon viszont rosszul lettem, kis hiján kidobtam a taccsot. A buszról leszállva vettem egy üveg unikumot, rögtön meg is húztam, már jobban vagyok. Igaz, mióta hazaértem, már vagy háromszor szájon csókoltam a kisgömböcöt.
Most zsibbadok, az orrom és a szemem kamillateával kiöblitettem, a torkom sem kapar annyira.
Hanem a francba, hát ez pont nem hiányzik, hogy mire kezdem magam bedolgozni, addigra bedőljön az egészségem! Most úgy érzem, hogy ha holnap újra be kell ülnöm az alá a hurrikán alá, tiz percnél többet nem fogok kibirni.
na erre iszom még egy kortyot.
Tényleg a fenébe!!

Címkék: ,

6 Comments:

  • At 10:46 du., Blogger Kinga said…

    Azt a rohadt eletbe, brunnhilde, ez tellleg remes, en meg nem hallottam ezt a reakciot az A/C-re... Ez valami allergia vagy mi???

    (Amikor idejottunk, meg otthon hire-nyoma sem volt A/C-nek, es kabe 2 honapig allandoan meg voltam fazva, mert a hidegbol ki a melegre, es vica versa, stb. de en ennyivel megusztam. Jesszumpepi, ez borzalom.)

     
  • At 11:42 de., Blogger Rowena Shepard said…

    Szegény nővérkém... *simi*

    Hülye légkondi, én is utálom. Az IC-n is mindig fújják ránk a hideget... kivéve, ha negyven fok van, mert akkor nem működik.

     
  • At 3:15 du., Blogger . said…

    Idemásolom Neked, amit egy hasonló panaszokkal küzdőnek (www.szm.hu) ajánlott egy orvos (lásd a kommentjei közt)

    "Komoly a dolog: Ki kellene tisztíttatni a klímagépet! Tele
    lehet baktérium teleppel, a hűtött, nedves levegő
    befújásakor tömény kórokozó-tenyészet jut a légtérbe, és a
    légutakba. Nem tréfadolog. A legionárius betegségnek is ez
    volt az oka...
    2008. augusztus 24. 21:52:10 nagymiklós [url]"

    Úgyhogy, azonnali (!) klímatisztítást kérjél!

    Jobbulást!

     
  • At 5:39 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszönöm! Itt a legfőbb baj egyébként az, hogy a folytonos légáramlat kiszáritja a nyálkahátyáim; a szemem, az orrom, a torkom, minden száraz és sebes érzésú.
    Jól kinézek, mert h emiatt kell elmennem, akkor még teszkó pénztárosnak sem tudok elhelyezkedni utána, mert ez a probléma mindenhol megvan manapság.

     
  • At 1:41 du., Blogger . said…

    erre a száraz,sebes érzésre nekem múltkor egy gyógyszerész ajánlott egy fantasztikusan jó szert COLDASTOP a neve, orrba kell csepegtetni, narancsolaj (!) :) + 3,4 féle hatóanyag még. Próbáld ki, már az első használat után használ.

     
  • At 6:09 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszönöm a tippet, kipróbálom. Most torokfertőtlenitőt szopogatok, de nem használ sajnos.
    Egyébkét kértem tidzitást, májusban volt, de megrendelték újra. nem fog segiteni, mivel az én bajom az állandó légmozgás, olan, mintha egyfolytában huzatan ülnék.

     

Megjegyzés küldése

<< Home