Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/09/03

Libikókán

Na, most ahhoz képest, hogy naponta kétszer akarom bedobni a törölközőt, a főnököm ma rendelt nekem egy mobiltelefont és végre beiskolázott egy egy hetes SAP tanfolyamra. Nem is akármilyenre, bentlakásos, Balatonpart, bizniszcenter és konferenciaközpont, teljes ellátás. Mert a mobiltelefont ugye bármikor leadhatom, de a tanfolyam azért már komolyabb dolog, azt azért nem kapnám, ha nem akarnának megtartani.
Mondjuk pont a céges mobil az, amit kurvára nem akarok. Azt valahogy szabotálnom kéne, mert még a hideg is kilel, hogy nékem két telefon legyen a táskámban.
Egyébként tényleg istentelen sokat dolgozok, ma az egyik kolléga akitől tanácsot kértem csak annyit nyögött ki, hogy "De hát ezt már próbáltuk, hát ez lehetetlen!"
Egyébként szerintem is az, a feladat kábé 10 %át tudom csak elvégezni.
Annyira fáradt vagyok, hogy most nincs erőm kiszámolni, mennyi is az.
Mármint a lehetetlen 10 %-a mennyi.

Címkék:

3 Comments:

  • At 8:08 de., Anonymous Névtelen said…

    "Mármint a lehetetlen 10 %-a mennyi."

    de hiszen ez _végtelenül_ egyszerű
    x=lehetetlen-90%
    képletet kell alkalmazni :)

    és nehogy feladd! ügyes vagy és kitartó. legyen ez a mai mantrád:
    "ügyes vagyok és kitartó!"

    K

     
  • At 5:04 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Ennél még a Gibichungok kiirtása is egyszerűbb volt, mi? :D Persze, ott Hagen lelkesen közreműködött. :D

     
  • At 6:25 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)))
    Azért megmaradok :-))
    Az csak a baaaj, hogy törölték az SAP tanfolyamot. Nagy szükségem lenne rá pedig

     

Megjegyzés küldése

<< Home