Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/09/27

Kereksenekű vizipittbull 2006-2010.

Címkék:

6 Comments:

  • At 10:02 du., Blogger phzs said…

    Új kutyád van? :

     
  • At 10:16 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    dehogyis, nem. Csak találtam egy majdnem elfelejtett sorozatot az én drága kereksenekűmről. Annyira nagyon Lujzás, csupa ilyen vizes kép, ahogy nagy darab ágakért úszik, cibálja, rázza magáról a vizet, melléfekszik, ráfekszik, csócsálja. Ez volt rá a legjellemzőbb.

     
  • At 1:39 de., Anonymous Tibor said…

    Szép.

     
  • At 6:01 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ugye? Pedig itt már 12 éves votl, tiszta ősz a pofija.
    Meg aztán szép az a Duna-part, még igy, lelakva is szép.

     
  • At 9:18 de., Blogger Mélisande said…

    Nem tudom miért, azt hittem kisebb testű kutya volt.

     
  • At 1:57 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    25-30 kilós, labrador keverék. Ráadásul valami nagy fejű, kemény izmu kutya lehetett a mixer, mert Lujza rottveileres homlokú, szálkás izomzatú eb volt. Az utolsó 1-2 évben puhultak csak fel az izmai, addig szinte kigyurtnak nézett ki. A természete mondjk igazi labrador, gyerekbarát, viz imádó.
    Nem az a kifejezett női kutya, aki a hónaljtáskákból pillog kifelé :-))
    Borzasztó nehéz volt egyébként, ugye tavaly is volt pár hónap, amikor ölben kellett vinni, és most is, a nyáron már sokat cipeltem. Vagy én izmosodtam meg, vagy ő fogyott sokat, de valahogy könyebbnek éreztem szegény drágámat :-(

     

Megjegyzés küldése

<< Home