Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/04/25

:-) Szépjóestét!!
:-(( Még egy ilyen undok hétfőt, pfúújjj!
A délelőtt pedig jó is lehetett volna, nem az irodában voltam hanem az egyik partnerünknél, elkezdtük a saját fejlesztésű programunk tesztjét. Kicsit máshogy néz ki, mint amit én elképzelnék és egy csomó hibája is kiderült, de hát erre van a tesztidő. Az meg, hogy hogyan néz ki, tökmindegy, hárman vagy négyen ha használni fogjuk, napi maximum másfél-két órában. A hibák mellett, amiket könnyű korrigálni még csomó kérdés is felmerült, amire bizony választ kell találni. Jó kis munka ez, ezt nagyon szeretném csinálni, beleásni magam egy rendszerbe és az adott feladathoz megtervezni az alkalmazást. Ráadásul, ami még ennél is izgalmasabb, feltárni a rendszerbe épített információs dugókat, feloldani, kicsit úgy alakítani a szervezetet, hogy például ha valaki elkövet egy hibát, az ne gördüljön tovább a rendszeren, hanem legkésőbb a következő fázisban kiderüljön.
Mindegy, csak álmodozom, nem is biztos, hogy alkalmas lennék ilyesmire, öreg vagyok már egy ekkora váltáshoz és fáradt is. Meg el is gyávultam kcist az elmúlt pár évtizedben. Vagyis hát elfogyott az energiám. Nagyon rossz volt a nyolcvanas évek elején, egy belterjes kisvárosban fiatalnak és energiabombának lenni.
Nna, nyafogás vége.

Délután egyszerűen lefeküdtem. A múlt hetet sem tudtam még kipihenni, ez a hétvége sem arról szólt, a pénteki lassított felvétel még ma is tartott. Ráadásul a felhők is nyomtak rajtam, ilyen időben úgy érzem magam, mintha Atlaszként nem a Földet, de az eget kéne a vállaimon tartanom. Nem szeretem ezt az esős időt, városon különösen nem. Minden lépcső alján, minden zebra előtt bokáig érő tócsák gyűlnek össze amiket még kikerülni sem lehet, az autók meg másodpercenként terítenek be a szutykos szmötyivel, undorító. Ha választani lehetne a cipőre ragadó agyagos, koloncos sár és a ruhámat, hajamat beterítő, esővízben oldott kutyaszart, kormot, részegek köpéseit egyesítő lé között, hát akkor már inkább a falusi sarat választanám. Szerintem pár éven belül választom is.

Más: nem nagyon foglalkoztam ma olyasmivel, hogy hírek meg újság, de az azért eljutott hozzám, hogy Gyurcsány menesztette az agrárminisztert.
Hm. Hm-hm.
Egy hét alatt a második minisztert. Ahhoz képest, hogy csak pár napja hirdette meg a 100 apró lépés programját, elég nagy bakugrásokkal indított a pasi. Kár, hogy nem láthatok be a színfalak mögé és háttérinformációkat keresgetni sincs időm, de valami azt súgja, hogy vannak Némethnél rosszabb miniszterek is, akiket le kéne cserélni.
Ja, és még valami: ez a módszer, miszerint a miniszterelnök meghirdet egy programot, majd összetrombitálja a kormányát hogy elkezdjék kidolgozni a részleteket, nekem egyáltalán nem tetszik. Még Gyurcsánytól sem tetszik, akinek pedig bízok a politikai ösztöneiben. Mondjuk, ha kidolgoz a Kormány egy programot, aminek legyen akár 100 kis lépés a neve és a kormányfő ezt -mint közös döntést, közösen kidolgozott célt- bejelenti, hát akkor valamivel bizakodóbban néznék a jövőbe. De így? Választások előtt egy évvel bedobni valamit a köztudatba, ami miatt ráadásul a fél kormányt le kell cserélni?? az, hogy le kell cserélni még hagyján, de olyanokra lecserélni, akik semmivel sem jobbak mint a menesztett?
nem tudom, nekem nem tetszik.
Még akkor se tetszik, ha a következő menesztett (szerintem) a belügyminiszter lesz. Ő már régen megérett a cserére, az a hisztisorozat amit a betiltott és engedélyezett tüntetésekkel (emlékeztek; tibetiek, béketüntetések, szkinhedek, Medgyessy háza előtti tüntetések, ilyesmi, csupa-csupa baklövés) csinált, bebizonyította az alkalmatlanságát.
Egyébként az egész alig érdekelne, ha nem kezdeném magam hasonlóan érezni, mint a nyolcvanas években: reménytelenség, minden csúszik lefelé és én hiába kapaszkodok, még ha relatíve, másokhoz képest haladok is valamennyit felfelé, az összesség, a massza amiben vagyok, egyre csak süllyed valami sűrű reménytelenségbe.
Nno. Máma jó depressziósra sikerült a blog.
A fáradtságomat pedig délután kialudtam, most megyek vissza a paplan alá egy kis szépítő gömbölyödésre. Szerintem egy mézes - E-vitaminos pakolást is felteszek.
Ez a hétvége és a jövő hét iszonyú nehéz lesz, muszáj egy kis tartalékerőt gyűjtenem.

Más:
egy lábszárgörcs miatt "megkérdeztem a gyógyszereszémet" és a magnézium és B-vitaminok mellett cinket is szedek. A cink (állítólag) javítja a stressztűrő képességet. Majd meglátjuk, hogy így van-e. Ritkán érzem úgy, hogy szükségem van valami mankóra, de most bele kell törődnöm, hogy ilyen időszakom élem.