Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/05/25

:-) Szépjóestét!
A nap kérdése innen:
Milyen munkakörben dolgozik Ön?
- vezető beosztású értelmiségi
- beosztott értelmiségi
- szellemi szabadfoglalkozású, vagy vállalkozó - felsőfokú végzettségű
- nem diplomás szellemi foglalkozású
- nem diplomás vállalkozó
- fizikai dolgozó
- középiskolai tanuló (nappali tagozatú)
- főiskolás / egyetemista (nappali tagozatú)
- nyugdíjas

De tényleg, mi vagyok?
- vezető beosztású értelmiségi biztos nem.
- beosztott értelmiségi, háát, beosztottnak beosztott vagyok ugyan, de értelmiségi aligha.
- szellemi szabadfoglalkozású, vagy vállalkozó - felsőfokú végzettségű; na, ez egész biztos nem, már csak a felsőfokú végzettség átmenti hiánya miatt sem.
- nem diplomás szellemi foglalkozású se lehetek, mert nagyon is kötött a foglalkozásom.
- nem diplomás vállalkozó akár lehetnék is, de egy takarítót én nem tartok vállalkozónak.
- fizikai dolgozó is vagyok esténként, de napközben ugyebár szellemi segédmunkáskodom, tehát ez sem ikszelhető.
- középiskolai tanuló (nappali tagozatú) már régen voltam.
- főiskolás / egyetemista (nappali tagozatú) sem vagyok már.
- nyugdíjas sajnos még nem vagyok.
De tényleg, mit ikszeljek be?

Egyébként nagyjából tudom, hogy egy szellemi segédmunkás vagyok aki félreneveltetése folytán el sem hiszi, hogy többre képes ezért minden szart elvállal, kezdve a kávéfőzéstől a szoknyafelszegésen át a tisztítószerek használati utasításának lefordításáig - igazi szellemi alkotómunkára így persze soha nem lesz képes.

A francba, kell nekem ilyen HüPi-nek lenni, hogy lefekvés előtt mindenféle idióta kérdőíveket akarjak kitölteni :-(
Illetve, mekkora ökörnek kell ahhoz lenni, hogy valaki egy nyavalyás marketing kérdőív kitöltésétől identifikációs és/vagy egzisztenciális válságba keveredjen?
Legalább lenne ott egy "Egyéb" kategória, abba tán beleillenék.