Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/01/15

Alkalomadtán, ha úgy adódik, elmehetnék HüPi tanfolyamra előadónak :-(
Régóta akartam már venni egy kis éjjelilámpát hogy ha éjjel felébredek, ne az erős fényű olvasólámpát kellessen felkapcsolnom. Sólámpában gondolkodtam, de az ósanban teljesen elborzadtam a koszlott papírdobozokban öszedobált, kibelezett, repedezett sólámpák láttán. Úgyhogy maradtam egy hagyományos, ernyős kislámpánál. Hazahoztam, beállítom és mire jövök rá, na mire??
Hát arra, hogy izzót nem vettem és ilyen foglalatú tartalékban sincs itthon.
Nno.
Hát akkor ki fog elmenni izzóért, na ki??
Hát a radai rosseb, az.
Majd.
Egyszer.
Ha el nem felejtem.
Ráér.

2 Comments:

  • At 10:50 du., Anonymous Névtelen said…

    "A léböjtkúrám a kellemes fázisába érkezett; már tegnap is teljesen tiszta volt a fejem, elmúlt rólam a kótyagosság..:"
    :))))

     
  • At 11:15 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Jó'vanna!
    (amúgy a kótyagosság nem egyenlő a hülyeséggel)

     

Megjegyzés küldése

<< Home