Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/02/16

Elkövettem azt a hibát, hogy mielőtt elindultam, nem cseréltem ki a rádiómban az akkumulátort így aztán csak annyit tudtam meg, hogy Orbán diszkréten ugyan, de leszamarazta az országot, továbbá, hogy a mostani kormányban három dúsgazdag, vészipolyozó miniszter is van akikről annak idején azt hittük, hogy nekik már nem szükséges többet lopni de azóta kiderült, hogy a kapzsiság az kielégíthetetlen és nekik genetikailag muszáj lopni.
Megtudtam még azt is, hogy ez a szamár magyar nép nagyon is okos, mert ahogy lapátolják rá a földet azt mindig lerázza magáról rálép a lapátnyi matériára így egyre feljebb kapaszkodik és egyszercsak hopp, felér a kút fenekéből és az őt temetni kívánók legnagyobb döbbenetére elsétál.
Itt azonban legnagyobb sajnálatomra lemerült az aksi a rádióban így aztán most kénytelen vagyok olvasni, ha meg akarom tudni a történet végét.
Nno.
Egy kérdés azért csak itt motoszkál bennem; Münchausen milyen nemzetiségű is volt?
Megyek olvasni, hátha megtudom.

3 Comments:

  • At 11:00 du., Anonymous Névtelen said…

    Karl Friedrich Hieronymus Freiherr von Münchhausen, 1720-1797, német volt a lelkem.
    Miért kínzod magad politikával? Ha meglátom OVit, én már váltom is a csatornát... Sokáig úgy voltam vele, hogy minden oldalt és minden véleményt meg kell hallgatni, de politikusaink hosszú és kitartó munkával elérték, hogy már nincs hozzá türelmem, és igazából nem is érdekel. Befolyásom úgy sincs az eseményekre, akkor meg minek idegesítsem magam.

     
  • At 11:27 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Tényleg nem tudom.
    Az a baj, hogy itt élek és valamennyire muszájtudnom, hogy mi vár rám - ha másér nem azért, hogy tudjam, mikor kell elmenni.
    Rohadtul utálom, hogy ennyire ki vagyok szolgáltatva pár hiú, despota, hatalomvágyó idiótának.
    És akkor a vérgőzös vadbarmokról még ne is beszéltem.

     
  • At 12:27 du., Anonymous Névtelen said…

    Igazad van... Mivel mégiscsak befolyásolja az életünket (na és a közérzetünket), hogy mi folyik "odafönn", és mivel a politikának rólunk, állampolgárokról kellene szólnia, az lenne a normális, ha érdeklődéssel fordulnánk minden közügy felé. De mit kezdjek a kopasz fiatalokkal, akik itt császkálnak a Hősök terén, és egy olyan eseményt, egy olyan hatalmat ünnepelnek, amit talán még a szüleik sem éltek meg? Vagy azokkal a szerencsétlen, láthatólag leépült idős nénikkel, akik kereplővel meg síppal rohangásznak az éppen aktuális miniszterelnök után, mert nincs jobb dolguk? Vagy egy valamikori nagy formátumú liberális politikussal, aki a jelek szerint már teljes mértékben elveszítette a józan ítélőképességét és az etikai érzékét, és folyamatosan hülyét csinál magából és az állampolgárokból? A hatalomvágyó és gátlástalan figurákat sem elérni, sem megváltoztatni, sem leszavaztatni nem tudom se én, se te, ezeket kitermelte magának a rendszerváltás utáni társadalmi krízis. Az a legszörnyűbb, hogy az emberek félnek, hogy a csendes többséget terrorizálni tudja néhány eszement barom, akik azt hiszik, hogy ha felgyújtanak pár autót, attól a magyar demokratikus rendszer megváltozik. A többség félelme pedig csak a lovat adja alájuk, még el is hiszik, hogy fontos, amit csinálnak. Én eleve azt a gondolatmenetet sem tudom értelmezni, miszerint az ország, de lehet, hogy az egész univerzum minden gondja-baja abból fakad, hogy néhány jómódú felső vezető már a bölcsőben is a magyarság elveszejtésén fáradozott, vagy hogy Szűz Mária vezérli az új alkotmányozó nemzetgyűlést. Az ilyen és ehhez hasonló kijelentések a valóságra nézve nem bírnak semmiféle relevanciával. Ez az egész jelenséghalmaz politikailag értelmezhetetlen számomra.
    Valahol nem lehet védekezni. Egy merénylethez egyetlen őrült is elég, azokból meg bőven van kínálat. Amíg az emberek általános pszichés állapota olyan, hogy a szomszéd nem köszön nekem, csak mert nem az ő pártjára szavaztam, addig itt semmi sem lesz, csak a Balkán Expressz. Nagyon szomorú, de ez van. A védekezésnek talán az egyetlen módja, ha nem hagyod magad megfélemlíteni. Vagy ha elhúzol ebből az országból, ha teheted...

     

Megjegyzés küldése

<< Home