Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/03/16

Még mindig internetes jegyizélés

Azért történtek máma "normális" dolgok is, amik felforralták az agyvizem.
Íme a végeredmény, első dühömben:


Tisztelt Jegyértékesítő Oldal!
Ma a Pesti Színház egyik előadását néztem meg egy Önöknél vásárolt jeggyel.
A jegy kezelésénél két meglepetés is ért.

Az egyik, hogy a vonalkódos jegyet nem fogadják el, sorba kell állni a pénztárnál és a saját nyomtatású jegy ellenében megkapom az ő nyomtatott jegyüket. Ez zavarna a legkevésbé, már megszoktam az ilyen bürokratikus, ósdi és logikátlan megoldásokat. Legyen a ő bajuk, hogy az információs szupersztráda leállósávjában tötyörögnek és hiába a legmodernebb technika, ragaszkodnak ahhoz, hogy betéphessék a jegy sarkát.

Ami érzékenyebben érintett, az az, hogy a jegy átvételét az aláírásommal kellett igazolni egy olyan nyomtatványon, amin nem csak a rendelési szám és a jegy adatai szerepeltek, de a nevem és a címem is. Nem mintha titok lenne, de nem örülök neki, hogy színházak pénztáraiban olyan személyek kezelik a személyes adataimat, akiknek erre nem adtam meghatalmazást. Amikor regisztráltam az Önök portálján hozzájárultam, hogy Önök kezelhessék az adataimat, de ahhoz nem, hogy jegypénztárosok is megtehessék ugyanezt.

Nem tudom, hogy Önök mennyire készítették fel (illetve mennyire készíthetik fel, hogy egyáltalán elfogadnak-e Önöktől erre vonatkozó tanácsot) az egyes színházakat, de szeretném, ha odahatnának, hogy ha egyszer az interneten keresztül kifizettem és kinyomtattam egy jegyet, akkor azért egyrészt ne kellessen előadás előtt sorba állnom. Másrészt, a színház és a jegypénztárosok ne láthassák a személyes adataimat, különös tekintettel a lakcímemre. Nekik ugyanis semmi közük hozzá.

Válaszukat várom,
üdvözlettel:
brünnhilde

Címkék:

3 Comments:

  • At 6:17 de., Anonymous Névtelen said…

    Agyrém! (ez is)
    Mindenképp küldd el ezt a mailt az ombudsmanónak!
    (Ilyenkor meg azt kell mondani a névre, címre: Szabó Mária, Duna u. 11.)

     
  • At 6:53 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nem tudom azt mondani.
    A jegymesternél regisztrálva vagoyk, névvel, címmel, bankkártyával fizetek. Nem is tudok hamis címet vagy nevet megadni, de nem is szabad, mert számlát is kérhetek vagy postai kézbesítést, ilyen szolgáltatásokhoz kell hogy tudják az adataim.
    Ez mind rendben van, ez a kényelem ára.
    De hogy egy jegypénztárosnak miért kell kinyomtatni az én teljes adatállományomat, miért kell aláíratni, hát basszus, nagyon felkaptam a vizet.
    Az adatvédelmi biztos egyébként az eszembe sem jutott. Nyilván az a baj, hogy volt már ombucmanóval dolgom, az sem ért valami jó véget. Azért remélem, hogy a jegymester anélkül is intézkedik.

     
  • At 12:30 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nno, hát szerintük ez így rendben van, benne van a felhasználói feltételekben, hogy az adott kultúrális intézményen kívül harmadik személynek nem adják oda az adataimat.
    Én meg úgy gondolom, hogy ne fűzögessék eg yszínházi pénztárban az adataimat, egyáltalán em örülnék neki, ha egyszer arra mennék haza, hogy kiraboltak.
    Úgyhogy elköltöztem.

     

Megjegyzés küldése

<< Home