Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/05/16

Kérés

Add, kérlek, add, hogy sikerüljön ez a fóti állás!
Pontosabban, hogy EZ a fóti állás sikerüljön.
Vagy ha ez nem, akkor valami dunakeszi vagy gödi vagy valami hasonló.
Léccci, léccci, léccIiiiiii!!!

Húbazmeg, életemben nem hittem volna, hogy örülni fogok annak, hogy a bokszolóorrú szépfiú annak idején meghatott annyira, hogy neki is megcsináljam a projekt-menedzsement háziját. Négyes lett, még mondta is, hogy ennyire jót azért nem akart, mert a tesztje az éppenhogy sikerült, arra ugye nem ülhettem be helyette, mert se boxolóorrom nincs, se csinos fiú nem vagyok.
Most viszont bátran be merem írni, hogy igen, tudok projektet tervezni.
Majd legfeljebb kiderül, hogy mégse. Na bumm. De szerintem el fogom tudni titkolni és két hét alatt úgy belerázódok, mint a sicc.

Viszont annál jobb most aligha történhetne velem, mint hogy Budapest 20-30 kilométeres vonzáskörzetében találok munkát.

Címkék:

3 Comments:

  • At 12:23 de., Blogger VacskaMati said…

    Kop-kop-kop:)

    (lekopogtam neked)

     
  • At 6:49 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)) Köszi!
    Van mit kopogni, basszus.

     
  • At 8:02 du., Anonymous Névtelen said…

    Thanks for a marvelous posting! I really enjoyed reading it, you can be a great author.I will always bookmark your blog and definitely will come back from now on. I want to encourage you to continue your great posts, have a nice evening!

     

Megjegyzés küldése

<< Home