Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/05/07

HörrRRrrr!!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Kilélegez
Belélegez
ki
be
ki
be
ki.

Nno.

Csak rögzítem a rideg tényeket:
2008. április 4-én az önkormányzat közmunkásai "kigyomlálták" a ház előtti kis virágágyást. Az utolsó szálig mindent kiszaggattak belőle, azokat a csenevész cserjéket is, amiket még ők ültettek, és azokat az évelő virágokat is, amiket mi, a környékben lakók. Az utolsó szálig minden zöldet kiszedtek, kopaszra tarolták a talajt.
4 nap múlva ezt-azt beültettem, emezt-amazt elvetettem. Közben más gerillakertészek is akcióba léptek, valaki(k) mentát és még néhány fűszernövény féleséget ültettek ki az egyik sarokba. A magról vetett sarkantyúka és valami margarétaféleség már kikelt, a többinek még nem látom nyomát. A gyöngyvirág és a három kis bokorba elosztott varjúháj megeredt, már éppen kezdett bokrosodni.

Mondom; kezdett.
Ma, május 7-én reggelre ugyanis ellopták.
Egyszerűen eltűnt, kis gödröcskék mutatják, hogy ott valamikor valami növény volt. Még egy hónapig sem bírta.

Csinálni bármit is, Magyarországon.
Élni bazmeg, Magyarországon.
Hányok.

Címkék: , , ,