Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/30

A helyzet még tovább fokozódik...

... már ha egyáltalán létezik ilyen.
Basszameg, ma jött meg az erkölcsi bizonyítványom és amikor kinyitottam, csak annyit láttam nagy, vastag betűkkel nyomtatva, hogy "nem...". Amilyen HüPi vagyok, ezt egyből úgy egészítettem ki, hogy "nem erkölcsös"(*). Na nem a nemi erkölcseim rossz megítélésétől félek, sokkal inkább az van bennem, hogy nem sok embert szoktak hajnalonta bilincsben elvezetni a rendőrök. Anyátokat basszátok meg, faszkalap kis hivatalnokok, így kell egy normális emberből és lelkiismeretes állampolgárból idegroncsot és anarchistát csinálni.
Nno.
Úgy látszik, ettől az ügytől én már soha nem szabadulok meg. Kísért, nyomaszt, rémálmokat és pánikrohamokat okoz. Ha most az USA-ban élnék, jól beszereznék egy szakvéleményt aztán beperelném ezeket a kis gennyládákat. Lehet egész életemben vígan élhetnék a kártérítésből.
Uhh.
Kilélegez. Belélegez. Ki... Be...
Nno, már jobb.

Nagyon szeretnék már egy héttel öregebb lenni. Szerintem pénteken már fogom látni, hogy jó lesz-e nekem ott, az új munkahelyemen.
Már be van csomagolva a bögre, a kiskanál, a koffeinmentes kávé, cukor, fogkefe, kisméretű törölköző. Az íróasztal sarkára való virággal és a térdeplőszékkel azért még várok a jövő hétig :-))
Kivasaltam egy csomó nadrágot és blúzt. És most döbentem rá, hogy a fehér bugyijaim úgy megnyúltak és elkoptak a mosásban, hogy azokat nem nagyon vehetem már fel vékony vászonnadrágok alá. Márpedig ilyen melegben más nem nagyon jöhet szóba, úgyhogy spórolás ide vagy oda, holnap az első (pontosabban a második) utam egy fehérnemű boltba fog vezetni. Vagy átfestem a nadrágjaimat világoskékre, halványzöldre, vajsárgára és barackrózsaszínre, mert azok a bugyik teljesen jó állapotban vannak. Vajh, mi lehet ennek a titka??

Holnap este már remélem nyugodtabb leszek.
Addig is tessenek olvasni Sieglindét, aki nekem apáról hugom. Tiszta szerencse, hogy Wotan annyifelé csöpögtette magját.


---------------------------------------
(*) a szövegben az szerepel, hogy "bűnügyi nyilvántartásban bűntettesek nyilvántartásában nem szerepel". Csak a félreértések elkerülése végett :-DD

Címkék: ,

6 Comments:

  • At 9:55 du., Anonymous Névtelen said…

    Tudom, hogy ez van beleírva, te hatásvadász! :-D

     
  • At 10:33 du., Blogger Kőváry Orsolya said…

    Úgy látszik többféle szöveget használnak, mert én már láttam olyat is, hogy a bűntettesek között nem szerepel.

     
  • At 10:56 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Orsolyának van igaza, tényleg "bűntettesek nyilvántartásában nem szerepel"
    Ez új, az eddigiekben nem erre emlékszem. De az is lehet, hogy az a rengeteg fordítás maradt meg bennem ami pár éve átment a kezemen, mert ott mindehol bűnügyi nyilvántartás szerepelt. Illetve a spanyoloknál még rebellisek, azaz lázadók nyilvántartása is :-)) Nesze neked, nyugati demokrácia!
    Ez is csak azt mutatja egyébként, hogy az ember mennyire nem tud hivatalos papírt olvasni, csak arra próbál figyelni, ami érdekli.
    A munkaszerződésemben egyébként külön pontban szerepel, hogy amennyiben az erkölcsimben bejegyzés szerepel, a szerződés érvénytelen.

     
  • At 9:47 de., Anonymous Névtelen said…

    Sok sikert kívánok!

     
  • At 10:14 de., Anonymous Névtelen said…

    Ha tényleg olyan szívvel-lélekkel veted bele magad a munkába az új helyen, a dolgok mostantól csak jobb mederbe terelődhetnek. A szervezői tehetséged kéznél van, csak ne vidd látványosan túlzásba a teljesíményt, nehogy idő előtt leamortizálódj.

    Nehogy rögtön az elején "ez mindent bármikor megcsinál szinte ingyen kérdés nélkül bármennyi idegig tart" címkét ragasszák rád, mert abból nem lehet kibújni.

    Sok sikert!

    maria

     
  • At 10:12 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Ne szolgáld ki őket. Csak azt csináld, ami a munkaköröd, eszedbe ne jusson elmosogatni utánuk vagy teát főzni nekik...

    Köszönöm, hogy jaánlottál :D Majd kommentelsz is apánk és a pereputty kalandjaihoz?

    Most is készül egy rész, amiben Freia... almabort készít. A kis naiv...

     

Megjegyzés küldése

<< Home