Brünnhilde szikláján

Valló világ

2010/10/03

Több technot a Parlementbe!

Próba után hazafelé tekerve éppen belefutottam az akkor kezdődő partiba. Messziről csak dobot hallottam, először azt hittem, hogy valami menetelőkbe futottam bele. De nem, a Parlament előtti téren éppen akkor kezdődött a party. Jókedvű, helyes fiatalok kurjongattak, igazuk van, miért éppen techno zenéből ne akarnánk többet a parlamentbe?
Meglepő, de piának, zavaros szemeknek nyomát sem láttam. Pár percig maradtam is, kicsit gyönyörködtem bennük, de aztán el kellett jönnöm, mert jópofaság ide vagy oda, ez a műfaj az egyik, amit egyáltalán nem birok sokáig hallgatni.
De azért egyetértek, több technót a Parlamentbe!
És persze több rockot, több salsát és pláne több operát!
Meg még aki befér, mindegy, csak józan legyen és jókedvű.

Címkék: