Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/01/28

:-) Szépjóestét!
Cserkész kolbász ügyben az a fejlemény, hogy fel fogom jelenteni a
barátnémat.
Tök komyolyan mondom :-)
Délután ugyanis felhívott, hogy a tőlem kapott cserkész kolbász első
ránézésre ugyan tényleg cserkészkolbásznak néz ki, de megkóstolta és
egyértelműen az a véleménye a fent említett élelmiszervegyipari termékről,
hogy az nem cserkészkolbász. Legalábbis sem ízében, sem állagában nem
hasonlít az általa cserkészkolbászként ismert élelmiszerre. Megfőzte, a kábé
20 dekányi kolbászból kifőtt 10 dekányi zsír. A visszamaradó barnáspiros
nudlicskákkal megkínálta az egyik macskáját. A legöregebbet, azt, amelyik
házikoszton nőtt fel és a cica jóétvággyal bekebelezte a paprikás pürét, azóta
is nyalja a bajuszát, köszöni szépen és csókoltat.
Mármint engem csókoltat, amiért az 1860 Ft/kg árú izével megvendégeltem.
Hát, ezért gondolom én hatósági útra terelni az ügyet, mert életemben nem
hittem volna, hogy az én macskabolond barátnémban ekkora gonoszság
lakozik és képes egy ártatlan jószágot ilyen veszélynek kitenni. Mármint hogy
egy ilyen ismeretlen eredetű izét megetet vele.
Mégegyszer mondom, a tubusba töltött sós-paprikás-füstaromás pürét a herz
nevű húsvegyipari cég gyártja, kerüljétek mint a leprást.

Más:
máma délután feltisztítottam 400 négyzetméter szőnyeget. Annyi erőm sem
maradt, hogy felmenjek a galériára. Szerintem ma a kanapén alszom.