Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/11/21

MR2 Petőfi

:-)) Szépjóestét!
Annyi jót hallottam innen-onnan, gondoltam, belehallgatok az új Petőfi rádióba.
Tényleg szinvonalas, változatos, érdekes zenéket adnak, dzsesszt, világzenét, minőségi rap-et, ilyesmit. Fél óra múlva mégis idegesen, nyűgösen tekertem a keresőt és menekültem, szinte pánikban menekültem az adóról.
Hogy miért?
Hát először is, ami a halálom, hogy egyetlen számot nem játszanak teljesen végig, mindegyikre rákevernek valamit. És ami még rosszabb, hogy ez a valami egy erotikusnak szánt, ugynakkor rettentően idegesítő női hang. Szinte orgazmusközeli állapotban lihegi a fülembe, hogy "Nagyon zene...."
Ember, fél óra alatt megfájdult a fejem tőle. Három percenként hallgatni ezt a nyögdécselést, hát az agyamra ment.
Most nem tudom eldönteni, hogy ez tényleg ennyire szar, vagy csak én vagyok dilinyós. Tényleg borzasztó egyébként, az Info rádiót sem bírom hallgatni a digitális tesztoszteronnal felturbózott bikahang miatt. A Klubrádió negédes hangocskán csevegő műsorvezetőnőitől szintén menekülök. A fejhangú, kiabálva telefonáló kollégákról is panaszkodtam már itt eleget, ez utóbbi esetben már odáig jutottam, hogy ha tudom, hogy egy pénztáros ilyen hangon köszön, inkább más sorba állok.
Kedves Petőfi rádió!
Nem lehetne úgy csinálni, hogy negyed órán keresztül tisztán zenét adnak, egymásra keverés nélkül és utána egy normális hang bemondaná, hogy "MR2 Petőfi Rádió" Lehetne még mást is mondani, de csak úgy, természetes hangon, nem kell se lihegés, se nyögdécselés, se kuncogás, se semmi színészkedés. Aztán újabb negyed órán keresztül megint csak zene következne.
Muszáj, tényleg muszáj minden szám után benyomni ezt a vibrátorral macerált ribanchangot?

Címkék:

2 Comments:

  • At 9:14 du., Anonymous Névtelen said…

    Tényleg ennyire szar.

    A Gazdasági rádiót érdemes kipróbálni, kiművel pénzügyekben, este meg jó a zene.

     
  • At 9:40 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kipróbálom, kösz. Tényleg nem mindig van kedvem klasszikus zenéhez, a multkor kínomban már a mária rádióra is rátekertem. Na, onnan menekültem még csak igazán :-DD
    Mindig az East-Coast Radio jut az eszembe, napközben meg lehetett pusztulni a gagyi zenéktől meg a csevegő műsoroktól, de este kilenckor mindenki hazament, csak egy technikus pakolta fel a zenét. Mégmeg micsoda jó zenéket, a napközbeni gagyi után nem kartam hinni a fölemnek. Senki egy kurva szót nem szólt, negyedóráként volt egy adószignál, óránként pontos időjelzés, reggel hatig csak a jobbnál jobb zenék, egymásra keverés nélkül.

     

Megjegyzés küldése

<< Home