Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/04/20

CriticalMass


Hoppá, máma van a bringás felvonulás!
Hát erről bizony elfeledkeztem.
Nem tudom mentség-e, hogy számomra a bringázás tényleg nem különleges alkalom, pláne nem ünnep, sőt még csak nem is akció, hanem valóban életforma.
Mivel ma délutánra zeneakadémiai bérletem van, estére meg operajegyem, hát mást nem tudok hozzátenni a nagy közös bringásünnephez, minthogy 3/4 6 körül színházba való fekete selyemnadrágban és gyönggyel kivarrott blúzban, tűsarkú cipőben, szépen kisminkelve, bukósisakban és kukásmellényben fogok átkerekezni a Zeneakadmiáról az Operaházba, a kormányon himbálva a kis színházi táskámat.
Az esemény nem érinti a gyülekezési törvényt, ezért nem jelentettem be és az Andrássy út lezárását sem kértem.

Címkék: , , ,

5 Comments:

  • At 8:46 du., Anonymous Névtelen said…

    Na, ezt azért de megnézném. Máskor jó előre értesíts az ilyen alkalmakról. :)
    k

     
  • At 11:47 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-))
    Hiszed vagy nem, biciglis macskanadrágban sokkal viccesebben nézek ki :-DD
    Tényleg!

     
  • At 3:27 du., Anonymous Névtelen said…

    aham, én ugyanezzel az érvvel utaztam el nyugodt szível Pestről a hétvégén, hisz demonstrálok eleget egész évben :-))

     
  • At 3:27 du., Anonymous Névtelen said…

    ffene, ez én vagyok, a Kócos :)

     
  • At 7:42 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Wow, Kócos, ha ezt nem mondod, magamtól aligha jövök rá.
    :-)
    Honnan szedted ezt a nevet?
    Egyébként tényleg vicces, csak nézek kia fejemből, hogy miért kell "bringázz minden hétköznap!" kampányt csinálni, amikor az olyan természetes. lassna mással már meg sem lehet mozdulni ebben a városban - de időre odaérni bárhova szinte csak bringával és metróval lehet. Minden más kétesélyes, vagy fél órát késel, vagy ugyanannyit lófrálsz saroktól sarokig. Nem lehet kiszámolni itt semmit, ami négy vagy annál több keréken gurul.

     

Megjegyzés küldése

<< Home