Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/25

Ez egy jó kis nap.
1. bekrepál a számítógépem
2. elindulok otthonról pénz nélkül, holott egy olyan piac mellett megyek el, ahol féláron tudnék vásárolni.
3. itt ülök a suli könyvtárában és eltörött a melltartóm pántját tartó kis műanyagkarika. Egy vékony pántos ruha van rajtam és csak a fél mellemen melltartó. Még szerencse, hogy így sincs túl nagy szintkülönbség a kettő között, 2-3 centivel van csak lejjebb az alátámasztatlan felem. Az viszont így is elég feltűnő, hogy az egyik vállamon dupla pánt van.
4. be vagyok rosálva a májkroszoft projekt-től, de nagyon. Basszus, lesz mibe belejönnöm.


6 Comments:

  • At 3:25 du., Blogger Kinga said…

    Jaj, tudom, nem kellett volna, de olyan jot vigyorogtam ezeken - marmint a melltartos resz leirasan :D

     
  • At 4:29 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Igaziból én is röhögök magamon. Inkább csak kényelmetlen volt ebben a nagy hőségben. Meg aztán sose maradtam még így félig cicifixetlenül.

     
  • At 5:10 du., Anonymous Névtelen said…

    egyrészt ne legyél (beszarva :)) majd belejössz.
    másrészt (bár gondolom azóta megoldottad) vedd le nyugodtan a zizifixed, és akkor szintben lesznek (a melleid :D)

     
  • At 9:03 de., Anonymous Névtelen said…

    Egy ismerős lánynak tánc közben kapcsolódott ki a melltartója: szólt a partnerének, hogy pár perc technikai szünet. :-)

     
  • At 11:57 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)) Az se rossz, ránc közben elveszíteni egy melltartót. Nekem egyszer egy szembiztos harisnyát sikerült. Azok oylanok voltak, hogy nem lefutott a szem, hanme húzodott a szál belőle és egysezrcsak körbeszakadt, levált a szár és elkezdett levfelé csúszni.
    Kócos, én nyáron nem azért hordok melltartót, mert annyira tartania kell, hanem azért, mert rengeteg izzadságot fel tud szívni. Ha az nem lenne, nem vselhetnék vékony blúzokat csak vatag pamutot.

     
  • At 10:23 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Látod, Nővérkém, a páncél jobb volt. Azalatt nem látszott semmi...

    Én legszívesebben olyan fehér hálóingszerű izét hordanék, mint Gwyneth a Götterben.

    Másfelől kölcsönkérném Hagen sógor dárdáját, és kicsit rendet vágnék, ha valaki röhögne.

     

Megjegyzés küldése

<< Home