Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/21

kommentár nélkül

május 13 óta nem tudom, hány álláspályázatot adtam be amire semmiféle visszajelzést nem kaptam, de az biztos, hogy az egyik legnagyobb álláskereső portál tegnap és ma kábé 3-4 perces időközökkel 43 db (mondom: negyvenhárom!!) e-mailt küldött, amiben megköszönik, hogy az ilyen és ilyen kódszámú hirdetésükre jelentkeztem és közlik, hogy a pályázatomat továbbították a hirdetőjüknek.
Ha adtok e-mail címet, megírom, hogy melyik portálról van szó, nehogy oda bármit is beadjatok. Basszus, több mint egy hónapba kerül, mire egyáltalán kinyitják a postafiókot és regisztrálják, hogy valaki egy állásra jelentkezett??!!
De ez már kommentár volt, abba is hagyom inkább.

Ma este Siegfried, harmadik napja wagner-diétán vagyok. Ebédre zöldségleves van pirítóssal, gyümölcsöt és salátát nem merek enni, húst vagy csípőset pláne nem. Indulás előtt egy kávé, és még délelőtt rengeteg víz. Na, ezt is csak egy teljes Ring kedvéért vagyok képes megcsinálni.

Címkék: , , ,

1 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home