Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/06/30

Vége a szép időknek

:-) Szépjóreggelt!

:-(((
Ez az utolsó jólesően nyújtózkodós, vakaródzós, kávékavargatós, Duna bámulós, kényelmesen öltözködős, molyolós, tötyörgős hétköznapi reggelem.
Holnaptól kezdőnek az ágyból kipattanós, kávét tűzforrón felhörpintős, nadrágba messziről páros lábbal beleugrós, szandált félig becsatolós, kutyát sétából hazarángatós, rohanva sminkelős, buszhoz rohanós reggelek.
Jajj.
Végül is, az én koromban még ez a normális és hálát adhatok a sorsnak, amiért megengedhettem magamnak ezt a kis lazítást. 15 évvel ezelőtt is volt egy ilyen laza évem, az is nagyon jót tett, utána egy teljes életforma-, sőt, életcél váltást tudtam megcsinálni.
Jó volt ez az elmúlt év nagyon, hála és köszönet érte, hogy megtehettem. Tényleg nagyon szerencsés ember vagyok.
Ami meg most jön, hát az remélem, hogy jobb váltás lesz minden eddiginél. Bízok benne, hogy jó döntést hoztam, hogy jó helyem lesz, meg fognak becsülni, és pláne hogy nem fognak kizsigerelni. Én is mindent el fogok követni, hogy hasznossá tegyem magam.
Ma még van egy szép lustázós napom, igyekszem kihasználni - például azzal, hogy kivasalok pár tucat blúzt, hogy ezzel is könnyítsem az elkövetkezendő reggeleimet.

A nap videóján Mozart Figaro házassága című operája I. felvonásában Bryn Terfel, mint Figaró üdvözli Cherubinót abból az alkalomból, hogy az ifjú legény katonának áll. Érdemes figyelni a Figaróból áradó jóindulatot és elégedettséget. Sejthető, hogy nő van a dologban és a kamaszfiú némiképpen zavarta borbélyunk érdekeit :-)) A New York-i Metropoliten opera zenekarát james Levine vezényli.

Címkék:

2 Comments:

Megjegyzés küldése

<< Home